katjaroovers.reismee.nl

Voorbereiding

Hallo!!

Zoals jullie weten, ben ik de komende periode vrijwilligerswerk aan het doen. Dus bij deze: mijn eerste Blog!! Op deze manier zal ik met vrienden en familie thuis contact houden. In Uganda zal ik niet veel internet hebben en ook weinig mogelijkheid om te skypen of te chatten. Maar even een verhaaltje uploaden is zo gedaan. Dus als je het interessant vind om mijn reis bij de houden houd deze blog (link plaats ik ook op facebook) dan in te gaten.

Nu de dag van vertrek steeds dichterbij komt, wordt de spanning ook groter. Ik heb er onwijs veel zin in maar ben ook bang dat ik ‘thuis’ veel te veel ga missen. De afgelopen dagen heb ik al van veel afscheid genomen en er staan nog een aantal laatste bezoekjes op de planning. En uiteraard nog een paar keer langs te sportschool ;).

Of ik er al helemaal klaar voor ben? Volgens mij ben ik dat nooit! Ik zal gewoon moeten gaan en terplekken kom ik er wel achter wat ik nog moest doen of ben vergeten mee te nemen. Mijn koffer is ..deels.. ingepakt en ik heb ..bijna.. alle nodige papieren. Typisch mij, dat ik dan ook mijn paspoort nog moet zoeken en nog moet bekijken welke handbagage-tas ik mee zal nemen.

Ik hoop ook van jullie dingen te horen, via comments, facebook, mailtjes etc. Zolang ik jullie maar dicht bij me kan houden op deze reis!!

Groetjes

Reacties

Reacties

Debbie Deering

Lieve Katja
Heel veel succes en plezier tijdens je reis.
Ik ga jouw reisverslag zeker volgen! ????

Tom Bieze

Ik ga je zeker volgen en tot vanavond! :)

Jan van Grinsven

Lieverd,
Wat een leuk idee om een blog te starten. Kunnen we je volgen op dit avontuur en missen we je net een beetje minder. Ga vooral ervan genieten. We denken aan je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change